Al ruim 35 jaar

Op 17 december 1986 werd Rapport Administraties ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en is in de loop der jaren uitgegroeid tot een vertrouwd administratiekantoor in Rotterdam en omstreken. We zijn inmiddels al heel wat jaren gevestigd op onze huidige bedrijfslocatie, Straatweg 138-B te Rotterdam Hillegersberg. Hiervandaan bedienen wij met 8 personen tal van cliënten uit voornamelijk het MKB.

Alle financiële administratie onder één dak

Alle disciplines zijn onder één dak aanwezig. Zo verzorgen wij de invoer van de financiële administratie, de loonadministratie, fiscale aangiften, zoals aangifte omzetbelasting, loonbelasting, inkomstenbelasting, dividendbelasting en vennootschapsbelasting en stellen wij de jaarrekening samen. Ons doel is u te ontzorgen, zodat u zich bezig kunt houden met ondernemen en geen zorgen heeft aan uw administratieve plichten.

Voor ZZP-ers, overige MKB-ondernemers, rechtspersonen en de particulier

Onze klanten bestaan voornamelijk uit ondernemers binnen het Midden en Kleinbedrijf. Dit varieert van ZZP-ers tot concerns met meer dan 25 personeelsleden. Ook hebben wij een aanzienlijke portefeuille van particulieren, waarvoor wij de privé-belastingaangiften verzorgen.

Een kennismakingsgesprek is altijd geheel vrijblijvend en kosteloos. Tijdens dit gesprek inventariseren wij wat we voor u kunnen betekenen en het geeft u de gelegenheid u te oriënteren. De klant is bij ons nog koning en wij zijn u graag van dienst.

Kom langs!

Een kennismakingsgesprek is altijd geheel vrijblijvend en kosteloos. Tijdens dit gesprek inventariseren wij wat we voor u kunnen betekenen en het geeft u de gelegenheid u te oriënteren. De klant is bij ons nog koning en wij zijn u graag van dienst.

Neem contact met ons op