Over ons

Rapport Administraties is op 17 december 1986 ingeschreven bij de Kamer van Koophandel als eenmanszaak. In 1989 ontstond de noodzaak om het bedrijf uit te breiden met mankracht, hetgeen resulteerde in de omzetting naar een Vennootschap Onder Firma op 1 juli 1989.
Het bedrijf was inmiddels verhuisd naar de Straatweg 32-A te Rotterdam Hillegersberg.
Hier werd een pand gedeeld met een IT bedrijf.
De onderneming maakte een groeiperiode door naar de huidige situatie, een Vennootschap Onder Firma met 3 vennoten en 5 medewerksters.
Inmiddels bevindt het bedrijf zich al weer meer dan 10 jaar op de huidige bedrijfslocatie, Straatweg 138-B eveneens te Rotterdam Hillegersberg.
Alle disciplines zijn onder één dak aanwezig. Zo verzorgen wij de invoer van de financiële administratie, de loonadministratie, fiscale aangiften, zoals aangifte omzetbelasting, loonbelasting, inkomstenbelasting, dividendbelasting en vennootschapsbelasting en stellen wij de jaarrekening samen. Ons doel is u te ontzorgen, zodat u zich bezig kunt houden met ondernemen en geen zorgen heeft aan uw administratieve plichten.
Onze klanten bestaan voornamelijk uit ondernemers binnen het Midden en Kleinbedrijf. Dit varieert van ZZP-ers tot concerns met meer dan 25 personeelsleden. Ook hebben wij een aanzienlijke portefeuille van particulieren, waarvoor wij de privé-belastingaangiften verzorgen.
Een kennismakingsgesprek is altijd geheel vrijblijvend en kosteloos. Tijdens dit gesprek inventariseren wij wat we voor u kunnen betekenen en het geeft u de gelegenheid u te oriënteren. De klant is bij ons nog koning en wij zijn u graag van dienst.